Ärirõivastuse 5 Taset

Kunagi oli aeg, mil iga professionaal, tegevusvaldkonnast olenemata, pani hommikul tööle minnes selga ülikonna.

Tänapäeval on lihtne etiketi vastu “eksida” ja riietuda kas liiga lohakalt või ülemäära konservatiivselt, sest töökeskkonda tundmata võib kontorisse sobivat riietust tõlgendada mitmeti.

Allpool anname ülevaate nendest erinevatest tasemetest ja soovitustest, mis puudutavad kontoririietust:

Ärirõivastuse 5 taset

Kui soovite välja näha nagu professionaal, siis peate oma garderoobi kriitilise pilguga üle vaatama. Esmalt selgitage välja, milline tase on Teie ametikoha jaoks kõige sobilikum ning seejärel järgige “+1/-1 reeglit”. Võite alati valida ühe taseme võrra kõrgema riietusstiili ning see võib isegi Teie kasuks töötada, näiteks juhul, kui töötate ametikõrgenduse suunas.

Seevastu riietumisstiil, mis on kahe või enam taseme võrra kõrgem, mõjub liiga konservatiivselt. Ühe taseme võrra madalama rõivastuse võite valida vaid juhul, kui kontoris toimub vabama atmosfääriga üritus (nt casual Friday).

Kui Te ei ole kindel, milline tase on Teie töökeskkonna jaoks kõige sobivam, siis põhireegel on järgmine: “Mida rohkem tegelete kliendi rahaga, seda traditsioonilisem ja konservatiivsem peaks olema Teie riietus.”

See tähendab, et rahandus-, õigus- ja raamatupidamisvaldkonnas tegutsevad inimesed peaksid kandma klassikalist ärirõivastust ning loovate aladega tegelejad, näiteks meelelahutus- ja reklaamisektori töötajad, võivad eelistada vabamat riietusstiili.

Kui olete juhatuse liige või kohtute juhatuse liikmetega, on kõige sobivam konservatiivne ärirõivastus – olenemata ettevõtte suurusest.

Lisa kommentaar