Müügitingimused

  1. Üldiste tingimuste kehtivus

    1.1. Üldised tingimused kehtivad vonbaer.ee klientide (edaspidi Klient) ja vonbaer.ee haldaja Von Baer OÜ (edaspidi Von Baer) vahel kaupade ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.
    1.2. Üldised tingimused ei saa vastuolus olla Eesti Vabariigis kehtivate õigusnormidega ning vajadusel (vaidluste või puuduva informatsiooni puhul) on antud normidega täiendatud.
    1.3. Von Baer jätab endale õiguse käesolevaid tingimusi ja toodete hindasid ühepoolselt muuta. Tingimuste ja tootehindade muudatused ning täiendused jõustuvad alates nimetatud informatsiooni ilmumise momendist leheküljel www.vonbaer.ee. Kui Klient edastas oma tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, siis Kliendi jaoks kehtivad tellimuse edastamise ajal kehtinud tingimused, v.a kui seaduses või käesolevates tingimustes on ette nähtud teisiti.
    1.4. Kaupade ostmine toimub Von Baeri kodulehe www.vonbaer.ee kaudu, kusjuures Von Baer on leheküljel vonbaer.ee pakutavate kaupade müüja.
    1.5. Von Baeri koduleheküljel tellimust vormistades kinnitab Klient, et ta on tutvunud tingimustega ja on nendega nõus.
    1.6. Kõik vonbaer.ee veebipoes olevad hinnad on eurodes. Maksed võetakse vastu samuti eurodes.
    1.7. vonbaer.ee e-butiigis aktsepteeritavad makseviisid on: maksmine kohapeal Von Baeri butiigis, tasumine pangalingi kaudu, kaardimaksed, ESTO järelmaksud ning kinkekaart.

     

  2. Ostu vormistamine

    2.1. Klient lisab meelepärased tooted ostukorvi ja sooritab e-butiigis tellimuse.
       2.1.1. Ostukorvis olevad tooted on tellimuse kinnitamiseni saadaval ka teistele Klientidele.
    2.2. Pärast ostu kinnitamist saadetakse Kliendi e-mailile tellimuse kinnitus.
    2.3. Arve tasumiseks on aega 1 kalendripäev.
    2.4. Müügileping loetakse sõlmituks juhul, kui Klient on 2 kalendripäeva jooksul tellimuse eest tasunud Von Baer arvelduskontole soovitavalt 100% ulatuses, kuid mitte vähem kui 50% ettemaksuarve alusel tasumisele kuuluvast summast (50% tasumise korral on tegemist lunapakiga, vaata täpsemalt punkti 4.2.4.1).
    2.5. Tooteid ei ole võimalik broneerida välja arvatud “maksan kohapeal butiigis” makseviisi puhul. Sel juhul kehtib broneering 2 tööpäeva.
    2.6. Tellimused, mis ei sisalda personaliseerimisteenust, pannakse üldjuhul teele tellimuse tegemise päeval või sellele järgneval päeval. Tingimusel, et tellimus on tehtud enne kella 12:00. L-P tehtud tellimused pannakse teele järgneval esmaspäeval. Personaliseerimisteenuseid sisaldavate tellimuste täitmine võib võtta kuni 3 tööpäeva lisaaega.

     

  3. Tellitud kauba eest tasumine

    3.1. Klient saab sobiva makseviisi valida tellimuse vormistamisel.
    3.2. Von Baeril on õigus Kliendi edaspidised ostud piirata, kui Klient on tellimuse tühistanud vähemalt kolmel korral.

     

  4. Kauba kohaletoimetamine

    4.1. Pärast makse laekumist postitatakse Kliendi tellimus ühe tööpäeva jooksul (ilma personaliseerimisteenuseta tellimused). Nädalavahetustel tellimusi ei väljastata välja arvatud erikokkuleppel.
    4.2. Kaup tarnitakse kliendile vastavalt tema valitud tarneviisile. Kauba kättesaamise viisid (Eesti piires): 

    • Itella SmartPOST pakiautomaaditeenus
    • Omniva pakiautomaaditeenus
    • DPD pakiautomaaditeenus
    • DPD kuller
    • Cargobusi kiirtarne
    • Soovitud tootele järgi tulemine Von Baeri butiiki (tasuta)
     

    Kauba kättesaamise viisid (Väljaspool Eestit):

    • DHL Express rahvusvaheline kullerteenus
    • DPD Euroopa Liidu piires
    • Itella SmartPOST (ainult Soome)

       

  5. Tellimusest taganemine

    5.1. Kui posti vahendusel tellitud kaup ei sobi või ei vasta Kliendi ootustele, on Kliendil õigus see tagastada. Toote tagastamise soovist tuleb Von Baeri kliendituge enne tagasi saatmist teavitada 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest, saates info Von Baeri klienditeeninduse emailile [email protected]. Klient võib lepingust taganemiseks kasutada taganemisavalduse tüüpvormi või esitada Von Baerile vabas vormis ühemõttelise taganemisavalduse. Kui Klient kasutab taganemisavalduse edastamiseks Von Baeri veebilehte, klienditeeninduse telefoninumbrit vms, saadab Von Baer Kliendile kinnituse taganemisavalduse kättesaamise kohta.
       5.1.1. Tagastus tuleb Von Baerini toimetada 14 päeva jooksul alates tagastuse teavituse ärasaatmisest. Von Baeri asukoha aadressi, klienditeeninduse telefoninumbri ja klienditeeninduse e-posti aadressi leiate meie veebilehel “kontakt”: https://vonbaer.ee/kontakt/
    5.2. Tagastatav kaup peab olema personaliseerimata (ei ole eritellimus / ei sisalda initsiaale või graveeringut), kasutamata, siltidega, rikkumata ja rikkumata originaalpakendis.  Tagastus tuleb teha SmartPOSTi või Omniva pakiautomaadi vahendusel. Personaliseeritud kauba tagastusvõimalus puudub (VÕS § 53 lg 4 p 3).
    5.3. Raha tagastatud tellimuse eest (kaasa arvatud postikulu) laekub tagasi Kliendi pangakontole esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates lepingust taganemise teate jõudmisest Von Baerini. Ostja poolt kauba kätte saamiseks tasutud postikulu tagastamisele ei kuulu.
    5.4. Tagastamise kulu tasub Klient.
    5.5. Kui tagastatav toode on viga saanud ja antud olukord on põhjustatud Kliendi poolt toote mittesihipärase kasutamise, Kliendi süü või hoolimatuse tõttu tekkinud asjaoludest, jätab Von Baer endale õiguse tasaarveldada toote väärtuse vähenemine Kliendile tagastamisele kuuluvast summast.
    5.6. Von Baer ei vastuta värvierinevuste eest, mis võivad tuleneda kuvarite erinevast seadistusest Kliendi ja Von Baeri monitoride vahel.
    5.7. Von Baer ei vastuta värvierinevuste eest, mis võivad tuleneda nahatooni erinevusest. Igal loomanahal on oma unikaalne muster ja värvitoon.
    5.8. Kui Klient teeb postituse valesse pakiautomaati või valele aadressile, ei toimu Von Baer poolt antud paki pealekorjet ning see suunatakse Kliendile tagasi. Uue postituse postikulu jääb Kliendi kanda.
    5.9. Tagastamis- ning ümbervahetusõigus ei laiene toodetele, mis on ostetud Kliendi poolt kohapealt meie butiigist. Sellisel juhul on Kliendil olnud võimalus tootega eelnevalt tutvuda (proovida).

     

  6. Pretensiooni esitamise tähtaeg ja nõuetele mittevastavate toodete tagastamine

    6.1. Veebipood vastutab Kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese aasta jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
    6.2. Tarbija saab lepingu eseme lepingutingimustele mittevastavuse korral kasutada seaduses sätestatud õiguskaitsevahendeid (VÕS § 54 lg 1 p 18).
    6.3. Kliendil on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole.  Von Baeri kontaktandmed (asukoha aadress, telefoninumber ja e-posti aadress) leiate meie veebilehel “kontakt”: https://vonbaer.ee/kontakt/
    6.4. Kui kaup on kahjustusega, mida polnud välisel vaatlusel tuvastatud ning mis pole tekkinud pakendi avamisel või kui kaup ei ole see, mida Klient tellis, kannab tagastamiskulu Von Baer. Segaduste vältimiseks palume eelnevalt Kliendil defektist/valest tootest Von Baerile e-maili teel teada anda.
    6.5. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
    6.6. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
    6.7. Veebipood vastab Kliendi esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

     

  7. Vastutus ja vääramatu jõud

    7.1. Von Baer vastutab Kliendi ees Von Baer poolt käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
    7.2. Klient vastutab Von Baer ees Kliendi poolt käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
    7.3. Kumbki osapool ei vastuta teise osapoole ees ning tema käitumist ei loeta käesolevate tingimuste rikkumiseks oma mistahes kohustuse teostamisega viivitamise või selle mitteosutamise tõttu, kui nimetatud viivituse või mitteosutamise põhjus ei olnud nimetatud osapoole poolt kontrollitav (vääramatu jõud).
    7.4. Von Baer ei kompenseeri moraalset kahju, mida võib tekitada Kliendile tarneaegade, hindade ja muude tingimuste muutmine käesolevate tingimuste raames.

     

  8. Muud tingimused

    8.1. Käesolevates tingimustes reguleerimata küsimustes juhinduvad Klient ja Von Baer Eesti Vabariigis kehtivast seadusandlusest ning pooltevahelisi suhteid reguleerivatest teistest aktidest.
    8.2. Uudiskirja kasutatakse klientide teavitamise eesmärgil.
    8.3. Uudiskirjast saab loobuda klikkides vastavala nupule uudiskirja all.
    8.4. Käesolevate tingimuste täitmisest tulenevaid eriarvamusi ja vaidlusi lahendavad pooled eelkõige läbirääkimiste teel. Kui Lepingust tulenevaid vaidlusi ei õnnestu lahendada poolte läbirääkimistega, on nii Kliendil kui Von Baeril õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või kohtusse.
    8.5. Von Baeril on õigus valida oma klientuuri. Mõjuvatel põhjustel on Von Baeril õigus jätta Klient teenindamata. Mõjuvateks põhjusteks on Kliendipoolse alusetu laimu levitamine, problemaatiline suhtumine Von Baeri tegevusse (Von Baeri poolt mitte tekitatud põhjustel) jne.
       8.5.1. Kui tellimus on Kliendi poolt sooritatud ning Von Baer ei soovi antud Klienti teenindada, tühistatakse tellimus ning arve tasutuse korral tagastatakse Kliendile raha 14 päeva jooksul.
    8.6. Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata klienditeeninduse e-postiaadressile [email protected] või helistada klienditeeninduse telefonil, mille leiate meie veebilehel “kontakt”: https://vonbaer.ee/kontakt/

    Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Komisjoni kontaktandmed: https://ttja.ee/tarbijavaidluste-komisjon. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.