MEIE LUGU

 

Minu nimi on Albert  ja siin on lugu Von Baeri kottidest.

 

2014. aastal pärast ülikooli lõpetamist, läksin tööle rahvusvahelisesse finantsettevõttesse. Sain üllatuse osaliseks, kui nägin paljusid tarku elegantseid inimesi sooritamas kuritegusi esteetilisuse vastu, kandes oma sülearvuteid ebahuvitavates, maitsetutes kottides. Olles reisinud üle maailma ja avastanud, et see nähtus oli globaalne ja universaalne, tekkis soov revolutsioneerida sülearvutikottide toodangut.

MEIE VISIOON JA VEENDUMUS

 

Usume, et nahast kott peab mitte ainult suurepäraselt välja nägema olema praktiline, aga ka kestma. Usume, et ärikott on rohkem kui lihtsalt aksessuaar. See on midagi, mis iseloomustab Teie püüdlusi ning määrab edu.

KLASS, MITTE MOOD

 

Me ei ole moebränd. Mood tuleb ja läheb, kuid Von Baeri nahktooted on igavesed. Loome laitmatut kvaliteeti ja klassi, mis on omapärase ainulaadse stiiliga. Me ei tee vahet sisu ja stiili vahel, meie jaoks ei saa olla üht ilma teiseta.
Sisu moodustub kõige kallimast ja kvaliteetsemast toormaterjalist, mis maailmas leidub – preemium kvaliteedi taimpargitud Itaalia Simmentali veisetõu nahast, mis on iga mudeli jaoks ainulaadselt töödeldud ning viimistletud. Stiil tuleneb meie disainitiimi sisemisest vormi tunnetusest.
Olles väsinud suurte brändide juurdehindlusest ja puudulikust kvaliteedist, lõime otse tarbijate online mudeli. Tänu suurele toetajaskonnale ja abistavate klientide tagasisidele, areneme kiiresti.

SÜNDINUD ONLAINIS, MÜÜME OTSE TEILE

infograafik-von-baer-2

MEIE LUBADUS

 

Meie kotid on loodud ja käsitsi valmistatud, et täiendada kõike stiile. Õige tasakaalu ledmine unikaalsuse ja praktilisuse vahel on see, mida Von Baer oskab kõige paremini. Iga meie kott on ideaalde kehastus neist mõlemast. Pakume uhkusega ainulaadset klienditeenindust, et teha Teie Von Baeri kogemuse unikaalseks.
ME EI MEISTERDA KOTTE, ET TEENIDA RAHA; ME TEENIME RAHA, ET MEISTERDADA VEELGI PAREMAID KOTTE
Olles 100% ise rahastatud, me ei võlgne kellelegi, mitte midagi. Me ei pea olema aktsionäridele meelejärgi, maksimeerides nende kasumit.
Selle asemel, keskendume oma kõige väärtuslikumale varale – kliendile.