Kõiki tooteid on võimalik osta nii meie poes kohapeal (Juhkentali 15, alates 27.06.2017) kui ka e-poe kaudu.
  • Ostmiseks e-poe kaudu valige sobiv toode ja vajutage nuppu “Lisa ostukorvi”.
  • Kõik vonbaer.ee veebipoes olevad hinnad on Eurodes
  • Peale kõigi soovitud toodete lisamist täitke ostukorvis kõik vajalikud väljad, valige sobiv tasumisviis ning vajutage nuppu “Kinnita tellimus”.
  • Valides tasumisviisiks “PayPal” või “Tasu pangalingiga” on Teil võimalik maksta koheselt.
  • Peale tasumist väljastame kauba vastavalt soovitud kättesaamise viisile reeglina ühe tööpäeva jooksul. SmartPosti puhul makstes enne 16.00 on toode juba järgmisel tööpäeval teie poolt valitud pakiautomaadis. Erandiks on graveeringuga tooted. Nende puhul läheb 1-2 lisapäeva.
  • Kauba saadavus võib jooksvalt ja ette teatamata muutuda. Twentyx Trade OÜ-l on õigus jätta tellimus täitmata juhul kui tellitud kaup hetkeks otsa saanud, samuti kui kauba hinda või omadusi on e-poes kuvatud valesti süsteemivea tõttu. Kui tellimuse eest on juba tasutud ja tellimust ei ole võimalik täita, siis tagastame tasutud summa esimesel võimalusel.
  • Tellimused pannakse 99% juhtudel teele samal päeval!  Tingimusel, et see on vormistatud ja makse laekunud enne kella 16:00. L-P tehtud tellimused pannakse posti järgneval esmaspäeval.  NB! Pangalingimaksed laekuvad koheselt ja ülekanded 3x päevas. Aeg, mis võib tarnele kuluda on 1 kuni 3 päeva.
Kauba kättesaamise viisid (Eesti piires):
  • Itella SmartPOST pakiautomaaditeenus 0€
  • Omniva kuller 5€
  • Omniva tähitud saadetis 5€
  • Cargobusi kiirtarne 10€
Kauba kättesaamise viisid (Väljaspoolt Eestit):
  • DHL rahvusvaheline kullerteenus 20€
Kauba vahetamine või tagastamine
  • Kui ostetud kaup Teile mingil põhjusel ei sobi, siis on Teil võimalus kaup tagastada või välja vahetada teavitades meid sellest 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Erandiks on personaliseeritud tooted (graveeringuga või pressitud initsiaalidega).
  • Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud ning see peab olema originaalpakendis. Tagastamissoovist palume teada anda e-postile info@vonbaer,ee.
  • Kaup tuleb tagastada meile esimesel võimalusel (maksimaalselt 14 päeva jooksul alates tagastamissoovi esitamisest).
  • Raha kauba eest tagastatakse Teie arveldusarvele esimesel võimalusel, maksimaalselt 14 päeva jooksul alates tagastamissoovi esitamisest.
Kauba puuduste esinemine
  • Kui ostetud tootel ilmneb aasta jooksul mõni defekt, siis tuleks selle tootega meie poole pöörduda hiljemalt 2 kuu jooksul peale puuduse ilmnemist.

Kõik täiendavad küsimused ja info tellimuse kohta on oodatud e-postile info@vonbaer.ee või telefonil +372 58 113 821 

KKK (kordama kippuvad küsimused )

Kas tõesti saan enda tooted 24h’ga kätte?

  • Nii see on! Makstes enne 16.00 on toode juba järgmisel tööpäeval Sinu SmartPosti pakiautomaadis. Tegelikult see aeg on isegi lühem. Tehes tellimuse tööpäeval kell 15:00, jõuab kaup teieni järgmisel hommikul. Natukene sõltub ka meie postiteenuse pakkujatest, ilmast ja perioodist. Nädalavahetusel tehtud tellimused paneme teele esmaspäeval.

Kas Teil on ka päris pood?

  • Lisaks e-poele vonbaer.ee, saab Von Baeri kotte osta meie väikepoest aadressil Juhkentali 15, Tallinn.
  • Helistage +372 5811 3821, kirjutage veebilehe chatti või info@vonbaer.ee

Kas minu arvuti mahub kotti, mis mulle meeldib?

  • Iga koti kirjelduses mainime, kui suurele sülearvutile see sobib. Kindluse mõttes võiks kohapeal proovida, kas arvuti mahub kotti ära.

Millist värvi on kott?

  • Me anname endast parima, et näidata värve võimalikult täpselt, aga: 1) Kerge tindi variatsioon on loomulik tulemus naha parkimisprotsessis. 2) Värvi erinevus võib olla põhjustatud monitori kalibreerimisest. 3) Kas teadsid, et igaüks meist näeb värve natuke teisiti?

Kinnitasin oma tellimuse. Kuidas saan sellele lisada veel tooteid?

  • Oma olemasolevale kinnitatud tellimusele toodete lisamiseks tehke uus tellimus ning kirjutage tellimuse vormistamisel lisainfo lahtrisse oma soovist – näiteks, et teie tellimused läheksid teele ühe saadetisega. Küsimuste tekkimisel võtke meiega ühendust: info@vonbaer.ee

Kui kaua võtab aega kauba kättesaamine?

  • Kui tulete kaubale ise järgi – saate kauba kätte samal päeval. Valides teist tarneviisi, anname endast parima, et kaup oleks teele pandud tellimuse päeval. Peale tasumist väljastame kauba vastavalt soovitud kättesaamise viisile reeglina ühe tööpäeva jooksul. SmartPosti puhul makstes enne 16.00 on toode juba järgmisel tööpäeval teie poolt valitud pakiautomaadis. Erandiks on graveeringuga tooted. Nende puhul läheb 1-2 lisapäeva.

Mis materjalist toodetakse Von Baeri tooteid?

  • Kõik meie tooted on tehtud naturaalsest preemium kvaliteedi nahast. Üldjuhul kasutame taimpargitud (Simmental veisetõu) veisenahka ja pühvlinahka. Nende nahkade valik on tingitud nende eriomaduste tõttu: oma suurepärase välimuse juures on need nahad väga vastupidavad ning muutuvad aja jooksul aina paremaks.

Kas Von Baeri toodetele kehtib ka garantii?

  • Anname oma toodetele garantii kaheteistkümneks (12) kuuks alates toote ostukuupäevast. Perioodi pikkus on tingitud pabermajandusest – rohkem kui aasta tagasi oleks tülikas ajaloos tagasi minna. Garantii kasutamisel ona vaja esitada ostudokumendi ehk ostuarve. Võime kindlusega öelda, et meie tooted on nii vastupidavad, et hoolsal kasutamisel saate neid oma järglastele pärandada.

Garantii ei kehti, kui:

  • Kui toote kahjustumise on põhjustanud tavapärane kulumine.
  • Kui kahjustumise on põhjustanud hooletu ümberkäimine, hoidmine niiskuse, ekstreemsete temperatuuri- või muude keskkonnatingimuste käes või siis nende tingimuste kiirete muutuste käes, korrosioon, oksüdatsioon, õnnetus, loodusjõudude mõju või muud põhjused, mis on väljaspool meie mõistlikku kontrolli, kui kahjustumist ei ole põhjustanud otseselt materjali- või valmistamisviga.
Vaidluste lahendamine
      • Tarbijal on õigus lepingutingimustele mittevastava kauba puhul esitada kaebus ning kaup tagastada. Puudusega kauba puhul on tarbijal õigus esitada müüjale kaebus. Kaebus tuleb esitada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui kahe kuu jooksul alates kauba puuduse avastamisest. Hilisemate probleemide lihtsamaks lahendamiseks peab tarbija säilitama ostudokumendid (arve, leping jne), mis tähendavad, et kaup on ostetud vonbaer.ee e-poest. Ilma müüki täiendava dokumendita võib müüja probleemi lahendamata jätta.

Toote nõuetele mittevastavuse ilmnemisel peab klient kahe kuu jooksul saatma e-kirja aadressile info@vonbaer,ee järgneva infoga:

      1. kliendi nimi ja kontaktandmed;
      2. kaebuse esitamise kuupäev;
      3. tootel ilmnenud defekt, võimalusel lisage ka fotod;
      4. arve number
      • Müüja ei vastuta kauba puuduste eest, mis on tekkinud kauba otstarbele mittevastava kasutamise või rikkumise tõttu.
      • Müüja ei kompenseeri moraalset kahju või saamata jäänud tulu, mida võib tekitada kliendile tarneaegade, hindade ja muude tingimuste muutmine käesolevate tingimuste raames.